Cliënttevredenheid: centraal bij Siwa Zorg

Bij Siwa Zorg vinden we cliënttevredenheid erg belangrijk. We willen onze cliënten de best mogelijke zorg en ondersteuning bieden en streven ernaar om een warme en veilige thuis te creëren waar iedereen zich prettig voelt. Om onze dienstverlening voortdurend te verbeteren, betrekken we onze cliënten en hun verwanten actief bij het meten van de tevredenheid.

We blijven ons inzetten om de tevredenheid van onze cliënten en hun verwanten te verhogen. We geloven dat dit essentieel is om de best mogelijke zorg te kunnen bieden. Voor iedere bewoner creëren we een mogelijkheid om zijn mening of klacht te melden. Hieronder twee voorbeelden:

  • We houden elke maand een bewonersvergadering. Hier kunnen alle bewoners hun ideeën en zorgen delen. 
  • Er staat een postbus voor ideeën en klachten in de woning. Je kunt hier eventueel anoniem een briefje instoppen.

 

Meer informatie:

Heeft u vragen over het cliënttevredenheidsonderzoek of wilt u meer informatie over onze zorg- en dienstverlening? Neem dan gerust contact met ons op. We informeren u graag.